Thursday 21 September 2017

Latihan dan Persediaan Awal Mamu Mamu Popia dan Mami Mami Dalcha

Sehingga kini,  di akhir bulan September 2017 alhamdulillah para pelakon teater komedi anjuran Persatuan Teater Resdong's Pulau Pinang telah menjalankan 3 kali latihan.  Alhamdulillah,  hingga kini kesemua latihan yang dijalankan setakat ini telah memberikan gambaran yang jelas kepada para pelakon dan kru produksi untuk memahami dengan lebih jelas tentang jalan cerita untuk teater komedi Mamu Popia Mami Dalcha.


Teater Mamu Popia Mami Dalcha akan dibintangi oleh Mamak Puteh,  Ropi Raja Lawak,  Wan Raja,  Abu Mamu, Mamak Kwangsoo, Sharifah Juairiah a.k.a Kak Pah,  Cik Pak Mantelo,  Lanun Resdong's,  Mamu Tiger,  Awie Zampuri Resdong's,  Jumie Samsudin Resdong's,  Along Bobo,  Achan Boria dan bintang baru De Bebear serta ramai lagi.  Teater ini merupakan inspirasi daripada drama TV popular Anak Mamak Menantu Mami.  Skrip dan arahan oleh ABU MAMU.


Ternyata semua kru dan para pelakon telah memberikan komitmen yang terbaik untuk menjayakan pementasan ini yang akan diadakan di Dewan Sri Pinang pada 28 Oktober 2017.  Ini semua untuk memberikan persembahan dan pertunjukan terbaik kepada para pengikut dan penyokong Persatuan Teater Resdong's Pulau Pinang.




click read more




Lihat gambar penuh di sini:  Sesi Training - Mamu Popia Mami Dalcha


🎭 Persatuan Teater Resdong's Pulau Pinang kembali lagi! 🎭  Kali ini buat julung kalinya kami akan beraksi di pentas Dewan Sri Pinang,  Pulau Pinang pada butiran berikut:

🌚 Mamu Popia Mami Dalcha 🌝
πŸ“…  28 Oktober 2017 (Sabtu)
πŸ“  Dewan Sri Pinang
⏰  8.30 malam - 11.30 malam

🎭 Teater komedi inspirasi daripada drama TV popular Anak Mamak Menantu Mami.  Skrip dan arahan oleh ABU MAMU. 🎭

⭐Dibintangi oleh ⭐
Mamak Puteh,  Ropi Raja Lawak,  Wan Raja,  Abu Mamu, Mamak Kwangsoo, Sharifah Juairiah a.k.a Kak Pah,  Cik Pak Mantelo,  Lanun Resdong's,  Mamu Tiger,  Awie Zampuri Resdong's,  Jumie Samsudin Resdong's,  Along Bobo,  Achan Boria dan bintang baru De Bebear serta ramai lagi!!

🎫 Ticketing 🎫
Section A(bawah) RM30
Section B(atas) RM25

πŸ“±Tiket selling opens now!!πŸ“±
Sila hubungi
Lanun Resdong's  +60 12-561 8434
Fairul Niezam Mat Yusuf  +60 12-432 3275
Hanafie Shendo +60 11-1240 5595

πŸ‘¨‍πŸ’» Facebook Event:  http://bit.ly/2xLaWaP

#resdongsteater #teaterresdongs #ohyeah #mamakputeh #syuksyj #cikpakmantelo #mamakkwangsoo #kakpah #zampuri #achanboria #teaterkomedi #teaterpenang #teatermelayupenang #dewansripinang #mamupopiamamidalcha #abumamu #anakmamimenantumamak

No comments:

Post a Comment